Klasemen Lagi

1st half memang tak best langsung, ape da bagi Wigan pegang possession, buat malu nama je sebagai team paling klasemen di dunia tapi menang sudah pasti. Ni analisis pemain lepas 90'. Van Der Sar usah di sangkal lagi sebagai keeper 2nd legend lepas Peter Schmeichel dengan 2 save tahap dewa. Memang 5 bintang aku bagi kat ko si tua yang best haha. Pada semua defender, korang memang best gile babis punye, cuma O'shea banyak wat silap, tapi no hal, Wigan ayam je. Tengah, si agak kurang muda Scholes amat2 best main sampai aku rasa nak je pergi cium TV time ade tayang muka dia, si Carrick lak cam O'shea tadi, banyak missing passes and susah nak hold ball. Wing kanan, aku memang respect kat Fletcher,prrrrrrrrrrraaaaaaappppp(bunyi tabik). Ko memang versatile gila babis ko tau tak. Sume position ko boleh main, dan malam ni u did good job bro, bravo2. Pada wing kiri lak, aku tak tau apa nak cakap lagi pada si hitam Nani ni. Die punye gentel macam dia sorang atas padang tu. Da la lepas gentel lepas tu tak jadi, pastu da bawak bola sampai depan gol, buleh pulak ko nak try terus kan. Apa ko engat ni ping pong ke main sorang2. Aku panas hati tol tengok die main tadi.

                                                         ( Bengap dia makin menjadi2 )         

Kalau tak sebab kebengapan dia nak try sorang, mau 10-0 kena Wigan malam ni. Aku nak hantar emella kat Ferguson suruh jual je dia ni, biar main kat liga bawah 10 Zimbabwe. Nak sangat main sorang, main ko dengan budak2.Pada 2 striker yang best, Rooney dan Chicarito, korang memang bakal jadi gandingan paling klasemen kat EPL lepas ni, aku berani cop jari dan bukan kerat jari. Tapi yang tak puas hati 2,buley plak si Ferguson keluarkan Chicarito lepas dia score 2 goal,bagila dia try hatrik mangkuk! Kesian si budak comel tu, aku tengok lepas dia kluar nak menitik air mata ehe. Tu aku tambah je. Lepas tu masuk si Berba yang main kool tahap baru lepas bangun tidur, Gibson yang makin meningkat prestasi dia dan Fabio yang makin comel lepas injured. Apa kena mengena? Impak 3 orang ni sangat best, 2 gol last 3 pemain ni terlibat dan termuktamadla keklasemen Manchester United dengan jaringan 0-4!!
 Senarai penjaring : ( Chicharito, 17', 74' Rooney, 84', Fabio, 87' )

                                               ( Teka mana 1 Rafael mana 1 Fabio haha )   

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More