Boola-boola

Aku tengah pikir ape nak ditulis dalam blog ni, so maybe akan amek mase dalam sehari je kot
pastu aku akan tryla update hari2,aku nak tulis sal problemo Mesir pun aku bukannya expert sangat, nak cite sal
politik Amerika yang sokongan Obama naik sikit pun aku x dapat lagi fakta2 lengkap so rasenye aku akan crite 
sal bola dulu kot,2 jela crite yang aku ley goreng cikit. 

 Esok, 09 Feb 2011 akan berlangsung perlawanan bolasepak Malaysia vs Hong Kong pukul 7.30 p.m, so aku harap kita semua dapat same2 bagi sokongan kat team Harimau Malaya tuk meneruskan keklasemen yang da terjadi kat Suzuki Cup tahun lepas. Aku harap Safee Sali dapat perform ngan lebey baek dan membe2 laen pun cm2 gak, ramai player2 yang da sihat kan so pada Rajagopal, selamat pening kepala la yek..

Ok 2 je kot aku nak bebel petang2 panas khatulistiwa ni, nak g tukar minyak hitam motre lak ni. Okey, insyAllah aku akan update sal match esok dengan scorernye skali. Majulah Harimau Malaya tuk Klasemen!   

2 comments:

cter sa MU kalah ngan Wolves xnak post ke kat blog?haha

haha bende cm2 x prlu sgt kot,tp klu nk gak ley je,tp lbey ke arah positifla ehe..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More