Kalah?? Tetap No.1..

Ni request dari Syila yang nak aku cite sal MU vs Wolves baru ni, walaupun da tau keklasemen MU dalam 29 match sebelum ni amat2 terserlah tapi akhirnya dibaham gak ngan Wolves ni, dan sume da tau gak yang MU sengaja memberi simpati pada Wolves tuk dorng jauh sikit dari relegation zone 2,2 alasan paling terhensem untuk Wolves dari dorg terus menyalak seperti serigala yang nakkan belaan kasih sayang dari setan merah.

Aku tengok Mu maen malam 2 macam match bese2 dorg maen, takde gentar mahupun kecut pada Wolves,team paling x klasemen dalam epl skunk ni. Walaupun semua 3 gol di score time 1st half dan 3 gol tu jugak sampai abes game 2.Apa yang dapat aku rumuskan dari match 2, Johny Evans perlukan banyak masa lagi untuk ganti Rio Ferdinand sebab banyak lagi kesilapan2 mudah yang dia buat dalam match ni. Mujurla Smalling ganti, kalau tak kene sayur kailan je ngan Kevin Doyle 2.Vidic,Evra ngan Rafael memabg ley bagi tepukan ke depanla tuk diorang, maen tahap ape tah best die. Tengah lak, aku tak tau knape Scholes tak maen awal2, die lagi best ape dari Carrick, dari pandangan aku la. Kiri Kanan lak ade Nani ngan Giggs yang tak tau ape maksud tua, dia punya lari cam Azlan membe aku juara lari100m sekolah rendah aku dulu. tapi sayang, malam tu 2 2 x brpe perform,mybe sebab ayam sangat kot defend Wolves sampai dorang skali rase malas gile nak maen.Depan lak,Berbatov da 2 game tak on form ni,takpe,risau sementara je 2.Rooney lak,da dapat 2 gol lawan Aston Villa dulu,kena cucuk mata hitam kot dengan Henessey, 2 kelaut je sokmo bola.

                                                       muka die terlalu cute utk tanduk bola

Walaupun musnah klasemen 29 game sebelum ni, MU tetap berada di puncak klasemen dengan 4 mata lebih dari Arsengal, banyak tu 4 mata, ibarat MU tak maen 5 game pun belum tentu team 2nd 3rd ley kejar,over sudeh. Tu jela stakat ni syila yek,nanti aku update lagi,



0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More