Lame tak tarikh naik..

Halo2 sume...erm dok kt uma kontan ni susah sikit nak update,suasana yang tak sesuai,kerja yang bertimbun,hantar anak gi sekolah,masak untuk jiran sebelah,banyak lagila,uiiiyyy dasyattttttttt....

 Erm esok ade test CRS,susah wo tapi bagi aku,tak de benda susah dalam dunia ni, melainkan subjek math dan akaun dan yang bersekutu,termasuk wilayah2 persekutuan. I HATE MATH!!! Remember that until when2 k..Pagi kunk lak match Manchester United a.k.a Most Awesome Team in World akan pergi ke France utk berjumpa Sarkozy tentang penjualan minyak cenuai,eh ape aku mrepek ni. Ok pagi ni pukul 3.45 a.m, Olympique Marseille vs Manchester United,so i'll be there for u Red Devils. 1 lagi match between Malaysia Olympic Team vs Pakistan pukul 7.45 p.m kat Stadium Shah Alam,so walaupun aku confirm tak tengok match ni,aku yakin Malaysia akan meneruskan keklasemen pasca AFF Suzuki Cup baru ni,go Khairul Fahmi,biopun dia keeper je.(sebab aku tak tau nama striker team ni) 

 K 2 je,da mak maghrib ni,nak gi melayari keindahan ciptaan Tuhan lak.Ape kena mengena maghrib dgn keindahan ciptaan Tuhan?Aku pasti korang tgh garu dahi kan,samela kite.Aku pun tak tau ape kena mengena sebab keindahan ciptaan Tuhan bukan time maghrib je kan,tak gitu..Okey,Assalam..

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More