Maaf..

Maaf sebab masih tak update pasal entry aku cakapkan minggu lepas,sangat2 busy 2 minggu ni. Quiz,asesment,test apa lagi sume tu berjaya mebuatkan blog aku ni bersawang lagi dan aku punye penyapu pun ntah mana2 tuk buang sawang2 ni..So kita layankan lagu2 pilihan aku sendiri ni dulu ea,ni adalah lagu2 yang buat aku ghasa macam2. tawar,hebeiq,pahit,manis,tawaq,kelat,pekat likait dan sumenye,enjoice!


                                                             ( music dia wat aku high) 


                                                            ( nice music, great band )


                                ( dia punye tarik sama jauh ngan keta speed 160km/j)


                                                          ( depa tak tau kita syg kt depa)


So itulah dulu entry tuk kali ni,asyment aku tak siap2 lagi ni,Ms Fauzia,help me please =)

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More