Commit Suicide...

Aku sangat suka tajuk atas ni,masa tulis ghasa macam 1 feel yang best and excited. Tak bermakna aku nak buat benda laknat tu,juz suka word tu je. Aku ghasa macam boley di buat 1 karangan panjang 10juta words atau 100 lagu atau 12 band dengan nama Commit Suicide, tak ghasa macam catchy gila babas ke word ni??

Tapi apa kejadahnya tetiba aku nak ceghita sal Commit Suicide yang wat aku ghasa high ni lol! Pada semalam petang ghasanya, terjadi 1 insiden gempaq+gampang=gempang kerana seorang minah yang 99% identitinya Melayu try and nak dan telah cuba membunuh diri dengan terjun dari KB Mall yang tingginya macam Kuantan Parade di Kuantan ni. Dan dari apa maklumat aku dapat,budak ni nak Commit Suicide,wah i'm high! Ok,sebab dia x pass exam SPM dan maybe result SPM telah menghipnosis dia supaya dia Commmit Suicide je sebab di Mesia ni,no education u will be like s***t. Layankan aksi2 stunt dari si pengCommit Suicide and abam2 bongba..






                                                      ( mungkin ni result dia,ok wat! lol! )

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More