Commit Suicide...(update)

Ok disebabkan si Harian Maetro adalah akhbar harian tabloid yang sangat efisien dan produktif di Mesia ni,maka taulah bahawa punca gadis Melayu semalam ingin membunuh diri. Disebabkan permasalahan kecil antara malaon ini dan pakwenye maka dia ingin melawan Qada' dan Qadar dan menTuhankan dirinya sendiri, dan akan masuk syurga dalam dunianya sendir. Sepatutnya jangan letak tilam kat bawah nak sambut budak tu, letak je paku, kaca, kayu bakau tajam mahupun selipar,selipar? Da nak bunuh diri sangat kan,bomba da pegang budak tu suh sedar and naek balik tapi dia tak nak gak,so itu je pilihan kita ada, keputusannya dia hidup lagi sekarang ni dan mesti tengah memaki hamun sape2 malaon yang kacau dia nak Commit Suicide semalam,wah syoknye! Ko engat senang ke nak hilangkan balik memori dengan apa yang da terjadi. 

Lepas ni mesti budak tu akan disahkan depression, gangguan mental, gila, sawan babi dan setiap minggu akan kena injection ngan kaunselor macam Nasha Aziz dalam filem Buli. Tapi kalau budak ni tetap tak nak berubah dan nak juga jadi kayu api neraka, dia maybe akan panjat bangunan yang lebih tinggi macam KLCC, KL Tower takpun Pasar Siti Khadijah, dan akan cuba lompat waktu malam ataupun subuh supaya takde lagi abam bomba cuba menekel dia tyme dia nak amek feel di tepi tingkat 88 KLCC ataupun tilam empuk dari KingKoli yang  sedia nak sambut dia kat bawah dan juga tepukan2 sokongan dari pemerhati2 di tingkat bawah.

Bagi aku,biar dia nak bunuh diri, da  boleh jadi mak orang and tau mana baik buruk. Aku bukan nak galakkan orang bunuh diri tapi kalau sorang dua yang buat macam tu, tak luaknya 27 juta penduduk Mesia ni.


                                                                                                      ( kredit HM )

2 comments:

saye rse die sawan membabi buta,haha

mungkin jugak,semalam ronta2 nak lepas dari bomba tu..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More