Aku Nak Ceghita Gak..

Lepas final ni memang niatnya nak rilek2 kat rumah,makan cikedis,layan bola dengan perasaan bongkak sebab MU bakal menang title tyme aku cuti ni,then masuk balik kolej dengan wajah girang dan bongkak lagi,sem 5 tu,paling senior antara senior,maen2 ngan aku,aku sebat guna lidi.Ok cukup,lepas 2 jam@masa aku tulis entry ni,Arsenal 1 - Manchester United 0. F!!!!!!! tolong jangan jadikan cuti aku tak bermakna wahai setan merah sekalian.


1st half main macam cibai,nak menang title tapi gi maen macam lawan dengan Raksasa Gorgon,semua takut nak curi bola,bukan bola api mahupun bola-bola api lagu Achik dengan Nana tu,bola sepak je pun tapi nak pegang bola 5 minit pun sangkut gak,malu betul aku tengok game 1st half tu,sumpah suck gile baby,sory emo..Dengan midfielder kena ayam,wing pun lari macam latihan kat padang MPK,ai karang aku suara lebih2,aku juga yang panas hati baca tulisan sendiri,so terus ke kesimpulan 1st half,SUCK!

                                         Midfielder yang Phail! malam ni..

Masuk 2nd half,aku dengan semangat membara,dibantu pula dengan mak yang salah pilih team,masuk ke padang bersama2 player2 MU,hensem juga Vidic dari dekat.Ok,sambung 2nd half,engatkan da tukar taktikal,rupenye macam tu juga,sibuk main defend macam da confirm menang liga,makin sakit hati,tukar TV3,Mentor tengah jalan,nak tengok Erra Fazira,keluar Syarifah Aini,tukar balik channel bola.Aku makin tak faham apa yang Sir Alex Ferguson punya taktikal,die boleh pergi letak Ji Sung Park main midfield,dia tu rendah,tak berapa laju,molek2 ade kena ayam dengan adik Wilshere,padan muka. Minit 56',dari serangan balas pantas,pap pup pap tau2 Aron Ramsey kurang hormat dengan Van Der Sar,ditolaknya bola lepas sikit je dari tangan abam VDS tu,da 1-0,hadoi! Lepas tu barula si setan2 merah ni sedar yang diorang tengah main bola dan bukan bermain konda kondi,serangan2 dan pertukaran pemain tak menjadikan adik2 Arsengal gentar berdepan si setan2 merah,minit 90,Owen si Raja Injured jatuh dalam kotak penalti,aku tengok referee tengah main mata dengan awek tepi padang,permainan diteruskan. At last,we stay calm dan kami masih mendahului liga dengan  3 mata mengatasi Chicksea ya semua,apadahal..   


                                               Aron Ramsey,bagus budak ni..

     Park Ji Sung,banyakkan dengar lagu Wonder Girls untuk lebih stamina..



4 comments:

eman baek sign up utk juruhebah sukan bola. especially M.U. comot. BHAHAHA :pp

haha, bege putan nih !

aiman : best la. walaupown x suka bola. klaka. haha ! yg tak boleh blah ji sung park tu disuruh dgr lagu WG.. haha ! :D

intan: TV3 da prnah offer dulu tp rijek sebab nak masuk Tiada Tandingan..

fnatashya: tq sudi komen n kena usaha lagi ni supaya teruskan hegemoni bola dalam kelas ehehe..

aku berie la blk awal dr bnda sbb nk tgk match ni..tgk2, man u main cam intan kalo dy main pes..hahaha...

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More