Nak Apa?

Petang yang aman di Jengka ni membuatkan aku merasakan tak mau lagi keluar ke mana-mana mahupun ke New York,tapi tyme petang jela sebab masa lain New York lagi produktif,lebih2 tyme malam ehe..Erm aku takde benda nak kongsi sebenarnya tapi tryla 2 3 pam yek,apadahal. Okeh,esok aku akan start bergerak ke KL sebab Jumaat aku akan bercuti ke Pangkor,wah 1st tyme wo,dulu pergi Tioman dengan senior best gila babeng,ni pulak dengan pergi dengan membe2 and senior 2 3 orang,mintak2 takde apa2 kejadian pelik berlaku seperti naik bus pergi pangkor,termakan batu karang mahupun tersangkut dengan awek pulau ehe,cik Fauzia,saya guwau yo.

Tapi sebelum tu,malam ni adalah malam Khamis,semua tahu itu tapi tak semua tahu yang match Manchester United@MU@Most Greatest Team In The World akan menentang kelab ayam Schalke 04 dalam perlawanan ke-2 UCL. Aku rasa Sir Alex akan menurunkan campuran antara 1st n 2nd team macam keeper Kuszcak,betul ke eja,pertahanan Rafael@Fabio,Smalling,Vidic,Evra,Midfield Valencia@Park,Carrick,Scholes,Nani dan depan Owen dan Berbatov. Semoga peluang yang diberi pada kanak2 taski Arsengal tidak berulang pada malam ni dan terus ke jalan yang lurus ke Wembley 28 Mei ni menentang Barcelona. Match Barca vs Real semalam aku tak nak ulas,yang penting real main macam hanjing semalam,tak nampak langsung nak menang,semua nak tibai gol ikut suka hati sendiri,baik lagi team Kampung Subang Dalam main,huh!

 Badan chantek maen xchantek tak ley gak..


Pagi esok lak,dalam keheningan aku akan gerak ke KL@Kuala Lumpur,tu pun nak 2  bitau nama ke?untuk join kawan2 aku bercuti ke Pulau Pangkor,Perok! Ate,kalau ade rejki teman sampei ke Perok tu,tu la kali ke-3 teman sampei ke negeri kelahiran Kak Limah tu,mintok2 idokla dikokaknye teman ni kalau teman da sampai di sane ye,amin. Berangkatnye teman ke Pangkor tu ghasenye adela dalam 3 4 hari,idokle teman tau,teman seroh je pada pihak berwajib.Mudoh-mudohan berseronokla teman ke sane di samping teman2 macam Pak Jabit@Daus, Usin@Topek, Abi Hurairah@Kimy dan membe2 lain.Koghang kena blanje teman minum ayo laut,teman tulis name kome2 dalam ni tau aha..

 Nak singgah sini nanti boleh tak?


Soley soley..


Berkenaan pula dengan kejadian yang mengejutkan seluruh dunia yang terjadi pada minggu lepas iaitu AS mendakwa telah menembak mati Osama Bin Laden. Mayatnya telah dicampak ke laut,apa die hengat mayat orang tu bangkai ayam ke nak bagi jaws makan,bengong! Gambar wajah mayat Osama dikatakan telah bocor dan telah dipaparkan oleh stesen televisyen Pakistan,tapi..


          FAKE!!


Budak darjah 6 pun akan tau yang gambar atas telah diAdobePhotoshopkan. Ada mengatakan yang sebenarnya Osama Bin Laden ni tak wujud pun,malahan penduduk Afghanistan sendiri tak tau pun apa itu Al-Qaeda sebelum 11/9. Osama dikatakan dulu adalah ejen CIA dan digunakan untuk kepentingan AS dan menjadi alat konspirasi unutk menjatuhkan Islam.





Tapi benda dah berlaku tetap akan berlaku dan akan jadi Sejarah,kalau betulla Osama da dibunuh,kita doakan muga rohnya ditempatkan di tempat yang sepatutnya.


So malam ni jangan lupa,GGMU!

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More