F.U.C.K!

Aku ghasa malam ni 29/4 ni sangat2 mencabar kesabaran dan kemotivasian aku sebagai seorang orang dan yang pasti bukan seorang kijang mahupun seekor yang bernama Mat Leman. Dengan tenet wat masalah tyme peak hour, lapo peruk nok mapuh, asyment yang pelik2 naknye, membe ade masalah,aku sendiri nak tengok ceghita tapi tak tau ceghita apa nak tengok, duit takde,stokin tak basuh walaupun ade yang lain belum guna, sangap nak tengok MU maen, kalah maen PES dekat 3 juta kali,kredit habis, gaduh manja2, arggghhhhh macam2..

Tapi pukul 0123 sekarang ni,aku da ok sebab asyment da siap,insyAllah dan menang maen PES. Tu la ubat tuk aku elok dari benda2 kat perenggan no 1 tadi. So sekarang aku nak layan Manchester United Season Review,so chaiyok!

                                               (aku sangat suka pic ni)

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More