Testing....testing 1 2 3

Dalam busy2 nak study ni aku nak curi gak sikit masa utk hapdate,da seminggu lebih tak hapdate satu hape pun,berlumut blog ni,kesian aku kan,busy manjang,terabai blog,saba blog ea. Ok enough with beremosi dengan blog.

Sebenarnya esok aku akan hadapi 2 test yang mencabar terutama aku seorang bani Melayu yang berbahasa Melayu dan kena jawab test Mandarin. Aku suka Sejarah and Geo tapi aku tak suka bahasa,apadahal ye dak, macam Rooney jugak,seterer dia buat hatrik,keluar jugak F-word depan kamera,haha ko memang Rudeboy Rooney. Manusia ada baik dan selebet sendiri. Aku memang fail bab2 belajar bahasa ni,bayangkan 3 tahun aku belajar bahasa Arab tapi at last result dia, biar jela dia tersimpan dalam result PMR aku tu,biarkan dia bersemadi kerana memang itulah hasil sepatut aku dapat.Tapi tak patut gak,aku pun study ape,tapi takdela hardcore sangat,so me deserve it. Tapi time form 4-5 English aku sangat excellent,selama 2 tahun tu aku hanya sekali ke dua kali je dapat B markah exam,yang lain semua A,haha apa sebab dia? Tak nak citala,malu aku. Aku bukan apa,si teacher tu yang tangkap cintun ngan aku, dia pun memang cantik haha vice versa sebenarnya. Eh aku cita gak! aaaahhhhhhh tidak!! Tapi English ni memang belajar dari kecik kan so takde hal la sangat nak paham sumenye..


Masuk Kolej Universiti Shahputra tiada tandingan ni,kena belajar Mandarin yang aku zero gila education dia. Paling kuat pun pernah tengok pilem Mandarin Jackie Chan tapi dia tak berlakon pilem Mandarin da skunk,so fluence aku pun turut berlalu pergi membawa hati yang lara,aceh..Tapi berkat ajaran Mr. Lee Peng Chuan dengan trademarknya 'awak makin nakal ya' telah membuatkan aku pass exam Mandarin setiap semester sehingga semester terakhir belajar Mandarin ni,OH thanks Mr. Lee. Sila belanja saya minum sebab saya kredit nama sir,ehe.. 

Esok test paling aku takut antara semua test dalam dunia, Mandarin Written Test, so nak sambung study dan pada Mr. Lee, wish me great look ok,chiow!

                                                                 
Layankan sifu aku dalam bab menguntau

4 comments:

hahahahaha. bab yang cg tangkap cintun kat eman tuh yang ta leh blah nyer ! :p

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More