Rudeboy Rooney..

Aku bukan nak cakap ape,ape guna rekod 9 tahun kalau masih berada di takuk lama. Kalau setakat menang je lepas tu masih takde pembaharuan buat ape jugak kan. Walaupun match semalam antara yang terbosan dalam sejarah 2 rival ni,aku tetap taat dan layankan jugak sampai 90' dan resultnye seperti yang korang tau la kan, dapat 1 gol pun tapi da away gol,berat gak tu wahai Chelshiters sekalian haha..

Mase 1st half memang aku suka cara game MU,biarpun tak control game,memang itu yang jadi bila dorang lawan team2 cap ayam cam Arsengal,Chicksea or semestinye Liverfool la kan,tapi bila dapat je pegang bola,diorang punya attack memang terbaik gila. Terkejut aku semalam Ferdinand main padahal sebelum tu bace news yang die maybe rest sampai hujung musim,tapi kalau da main,join lak dengan Vidic si Serbian,memang jangan harap dengan sesuka hati nak lepas ke Legend Van Der Sar. Gol dari si Rudeboy Rooney memang membuatkan pagi aku ceria sampai sekarang haha indahnya dunia ni. Chicharito biarpun tak brape perform, aku tetap yakin dia akan perform dekat Old Trafford nanti,see je nanti.
Aku bukan apa,aku suka Chicksea@Chelshit kalah haha,orgasm sungguh ghasa..apadahal.

                                                                    Koleksi2 Cup..

8 comments:

boleh meningkatkan kemarahan fan chelsea ni. hehe

Pergh..chelshiters..
pergh..chicksea..
pergh..chelshit..
pergh..pergh...~ :P

fauzia: haha memang saje bagi panas pun..

K.Qis: ehehe fan Chicksea juga ke,maafla ye..

haha.
its ok. normal lah tuh! :P

amboiii man kaw bab bola ibarat tak makan ponn ta pe asal tgk bola. AHAHAHA :PP

okla tgk bola drpda mengum....... je kije kn haha..

woahhh ! eman jahat >< oyt,asal jam belog kaw ta betol?cam owner belog jek :p

die tak betol tuk org tak betol je..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More