Gadget..

Aku diminta oleh cik Fauzia tuk uodate pasal new gadget,tapi aku tak reti sangat pasal gadget ni,yang aku tau aku guna hanset Sony Ericsson w660i dan laptop HP G42-366tx yang processor dia core i3,hard disk 500gb dan RAM hanya 2gb dan graphic card hanya ATI Mobility Radeon HD 5470. Tu pun da okey sangat sebab ley mengkotakkatikkan team2 ayam cam Chicksea Liverfool mahupun Arsengal dalam PES 11 tanpa sebarang lekat2 mahupun likatan larutan chemical. Okey lupekan 3 word akhir. 

Bagi aku sekarang ni aku tak terlalu terdesak sangat tuk dapatkan gadget2 baru walaupun nak jugak merasa main game or surf internet guna ipad tapi da ade laptop so gunakan apa yang ada je. Lagipun dengan kos hidup yang semakin mencekik dengan minyak motor isi rm5 hanya dapat 2 liter,macam haram mahal memang tak memerlukan aku tuk pergi ke Mega or ECM tuk cari o ush2 gadget,aku lebih suka masuk Carrefour dan usha mana2 DVD murah walaupun aku tak beli,apa guna internet kalau tak mendownload,ye dak..

Tapi aku sangat respek pada developer2 worldwide tak kisah yang original macam Apple,Nokia or watever ataupun yang kongkak macam brand Nangka mahupun Cokia  yang berusaha mahupun copy paste idea2 baru tuk menyenangkan lagi hidup umat manusia sejagat,wah da macam Aslan dalam Narnia. Bagi aku sebagai student yang memang perlukan gadget2 basic ni,memang tak nafikan yang hidup lagi senang tuk buat assignment mahupun berkomunkasi,amacam ayat aku,agak2 boleh menang ayat paling fake tahun ini tak?sebabnya memang sangat2 senang da nak buat kerja sekarang ni,semua guna jari pun boleh,nanti akan datang guna niat je kot,da dalam ajaran sesat pun boleh guna niat,apatah lagi dalam bidang2 gadget ni kan. So itulah entry tuk gadget saya malam ni,chiow!
                                                Vlog dia paling beshhh...


2 comments:

lawak je update sal gadget ni. hehe

ehe,itu yang termampu,sory mane tak cukup..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More