Harinya..

Esok bersamaan dengan 15 April 2011 dan hari Jumaat faktanya, aku dan 20 budak lain akan menjalankan misi kami yang telah kami rancangkan sejak 3 hari lepas iaitu koir beramai-ramai di Majlis Pra-Graduasi Universiti Kolej Shahputra 2011. Dijemputla siapa2 yang free pagi esok untuk menonton tv9 mahupun tv3 yang akan menayangkan cerita-cerita yang diorang da susun dan yang pasti bukanlah tayangan majlis itu esok haha kena..

Okay,majlis bermula pukul 8.00 a.m dan dijangka tamat pada sebelum semayang Jumaat,syukur,sempat aku pecut ke Masjid Negara atas jemputan Agong,katanya nak jemaah sama-sama. 

Kitorang akan nyanyikan dalam 150 lagu tapi setelah disaring dan diedit setiap lagu,kami hanya memilih 3 lagu terbaik dan lagunya ialah My Country a.k.a Negaraku, My College a.k.a Shahputra Tiada Tandingan dan lagu last,aha ni yang spesel,sebab tu aku tak nak tulis,eh tapi mane ade aku cakap nak tulis pun sebelum ni kan. 

Diharapkan semuanya akan berjalan dengan kaki,ye lah kan,takkan dengan siku, dan kami pun akan perform dengan sebaiknya. Dengar-dengar Izham Omar CEO 8TV datang esok,nak offer kontrak katanya,takpe kita tunggu jela perkembangannya.

Cukup untuk malam ni,chiok!

                                                                   
 Aku tak suka part rap dia,tapi startingnya amat cooooooolllllll.......

2 comments:

gud luck. do the best ! jgn malu kan HM.. :)

tq, n da x malukan kot ehe..

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More