Sakit...

Kekalahan bukanlah sesuatu yang sering berlaku kepada Manchester United dan perasaan kalah dalam 1 game tu dirasakan amat perit untuk ditelan. Dalam musim 2010/2011, MU hanya kalah sebanyak 4 kali sahaja dalam sejumlah 50 perlawanan,sikit gile tu daripada team2 ayam lain. 

                                     Manusia melakukan kesilapan,itu adalah normal..

Kadang-kadang kena mengalah juga pada jiran yang bising dan yang tak pernah menang piala selama 35 tahun,kalau orang da ade anak 10 kot. Dengan sedikit kesilapan daripada Carrick akhirnya Manchester City dapatlah juga melangkah ke final dengan harapan dapatla buang sawang2 yang da bermastautin bertahun-tahun dalam kabinet piala tu. Kalah di semi-final tak la seperit kalah di final,tapi kalah pada MC,membuatkan muka pak Alex jadi merah semerah selimut rumah aku,tak boleh terima kalah pada MC.MC ni kiranya ibarat budak tadika yang ajak Safee Sali dan Khairul Fahmi Che Mat join team bola diorang and nak menang terus,tanpa usaha dari bawah.
Tapi dengan 2 piala yang lebih besar dan prestij menanti,EPL dan Champions League membuatkan team MU dan fans merasa seperti,apadahal kalah dengan budak tadika,bukan luak pun.So,dengan ini aku mengisytiharkan bahawasanya Manchester City terlalu inginkan piala dan Manchester United tetap klasemen seperti biasa.GGMU!

                                                                   
                                 Manchester RULE!!!

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More